Hallo allemaal
Ik zit momenteel in de volgende situatie:
Ergens begin februari heb ik een camionette gehuurd om zetels te verhuizen. Jammer genoeg heb ik toen ergens tegen gereden en was er wat schade aan de zijkant van het voertuig.
Toen ik het voertuig terug binnenbracht en de schade aan hen meegedeeld had, lieten ze mij gewoon gaan. Ik heb dus nergens iets getekend die bevestigd dat ik de schade heb veroorzaakt.
1 week tijd later kreeg ik de factuur en zat er een schadedossier bij. Op dit schadedossier stond een beschrijving van de schade en een prijsberekening. Die kwam uit op 0 euro. Ondertussen is dit al een kleine 2 maand geleden.
Nu kreeg ik onlangs opnieuw een factuur, de facturatie van het schadedossier. Terwijl op het schadedossier die ik bij me heb staat dat de prijs 0 euro is, rekenen ze op de factuur toch 800 euro aan.
Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat ze me eerst laten weten dat de kost 0 euro is, om dan toch af te komen met een serieuze factuur. Daar komt nog eens bij dat ze eigenlijk geen bewijs hebben dat ik die schade heb veroorzaakt.
Hoe handel ik best in deze situatie?
Alvast bedankt!
Sander