ik huur een woning die recent verkocht werd. Ik heb mij van in het begin beklaagd over de grootte van het verkoopbord dat per se voor een veelgebruikt raam geplaatst moest worden nog wel.
Hierdoor verminderde niet alleen de lichtinval, maar kan ik dat raam ook niet meer gebruiken.
Goed, het immokantoor heeft mij heel de verkoop door aan het lijntje gehouden dat ze wel een oplossing zullen zoeken, wat ze niet deden. Toen het eindelijk verkocht was, zeiden ze dat ik de mogelijkheid kreeg om het te laten vervangen door een kleiner exemplaar. Eindelijk.
Ik wachtte en wachtte en toen ik belde naar het reclamebureau in kwestie bleek dat ze helemaal van niks wisten. Het immokantoor had nochtans gezegd dat het allaaang geregeld was en dat ik alleen nog maar diende te wachten op een telefoontje van die mensen.
Nu is het immokantoor duidelijk op haar tenen getrapt omdat ik te weten ben gekomen dat ze ronduit liegen tegen mij. En als ik het bord wil laten vervangen dan mag dat, maar dan mag ik ook ineens de factuur betalen.
Ten eerste vind ik het niveau van deze kindertoeren bijzonder laag. Zeg dan gewoon van in het begin waar het op staat. Ten tweede is er geen enkel respect voor het feit dat ik de woning nog bewoon en graag zonlicht wil hebben door de dag heen. En ten derde is het pand is verkocht, waarom zo lastig doen?
Wat zijn mijn mogelijkheden?