Wie is in deze de benadeelde partij?

Vaoke
Topic Starter

Wie is in deze de benadeelde partij?

#1 , 05 apr 2011 00:29

Als ik het goed voor heb dan maken diverse tuinaanplantingen deel uit van de "aanhorigheden" van een woning?
Wat is nu het probleem?
Op een bepaalde datum heeft de "enige zitdag plaats onder voorbehoud van een hoger bod".. dewelke eventueel plaats heeft op een alsnog vast te leggen zitdag.
Enkele weken later (na de enige zitdag en nog voor de mogelijke tweede zitdag als gevolg van het hogere bod) wordt er den inboedel verkocht.
Finaal komt er geen tweede zitdag.. maar de betaling van en voor het pand met grond en aanhorigheden wordt met vertraging (en met nalatigheidsintresten) uitgevoerd..... en nu komt het probleem!
Tussen de datum van de "enige zitdag" en de "finale datum van betaling"... worden er een groot aantal tuinaanplantingen (die toch een zekere waarde vertegenwoordigen) ontvreemd (of misschien moet ik zeggen vervreemd) door een aantal van de mede-egenaren in onverdeeldheid !!!
Wie is nu eigenlijk de benadeelde partij; de eigenlijke koper van het pand met grond en aanhorigheden of of de mede-eigenaren die niet hebben deelgenomen aan de ontvreemding ofte de vervreemding?
Hoe kan je dergelijke vorm van benadeling oplossen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 apr 2011 22:12

Er is een wijziging gebeurd van de koopwaar.
Dat is wat mij betreft diefstal....tgo de nieuwe eigenaar

Reclame

Terug naar “Andere”