naar welk adres

roharro
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

naar welk adres

#1 , 26 aug 2011 00:01

Betreffende de tuin van een woning die mijn eigendom is, waar ik verschillende jaren zelf heb gewoond maar nu bewoond door andere personen, heeft een naburige eigenaar -via een advocaat- een klacht aan mij gericht. Maar de brief werd naar het adres van die woning verstuurd (wel aan mij gericht), niet naar mijn eigen, huidige verblijfplaats.
Het zou gaan over het niet snoeien van struiken die door de afscheidingsdraad groeien.

1. Is het normaal dat ze zich richten tot de eigenaar en niet tot de bewoners?
2. Indien ze mij willen contacteren moet de brief dan niet naar mijn domicilie worden verstuurd (is 160 km daar vandaan)?

Heb geen zin om voor een akkefietje 320 km te rijden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 26 aug 2011 05:14

Die brief moet volgens mij idd. naar u gestuurd worden. De advocaat zoekt in het kadaster wie de eigenaar is en dat bent u. U verhuurt aan de huidige bewoners en u dient zich op uw beurt tot hen te richten.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Andere”