Tuinhuis zonder vergunning - hoe bezwaar indienen?

waldek2

Re: Tuinhuis zonder vergunning - hoe bezwaar indienen?

#16 , 20 sep 2011 10:46

sorry errata :
"Ik heb een vergunning aangevraagd door de pestvrouw .."
moet zijn
"Ik heb een afschrift van een vergunning aangevraagd door de pestvrouw .."

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jan S

#17 , 20 sep 2011 11:33

Alé zu, nog iemand die de vraag van de TS (topicstarter) gebruikt om zijn/haar eigen frustraties uit te werken op dit forum. Wat mij betreft, indien geen constructieve antwoorden voor TS, graag aparte post aub, bv. in praatcafé ofzo... Alvast bedankt.
Bovenstaand bericht omvat enkel mijn persoonlijk visie en geen sluitend juridisch advies.
Raadpleeg ook steeds de bevoegde overheid.

waldek2

#18 , 20 sep 2011 11:45

Aan Jan S, U kan gelijk hebben.
Maar ik heb al tweemaal in twee verschillende gemeenten aan de lijfe ondervonden dat de mandatarissen en advocaten de wetten niet naleven.
Bijkomend is de Hoge Raad voor de Justitie er aan te pas gekomen. Deze laatste heeft mij aangeraden een advocaat te nemen.
Daarna heeft de juridische dient van de bestendige deputatie bewezen dat ze over een ander verkeerd dossier aan het praten waren toen ze zich moetsten verantwoorden voor de Raad voor Vergunningsbetwitingen.
Hoort deze ervaring thuis in het praat-cafe of in een juridisch forum ?
De dag dat je hetzelf meemaakt zal je niet naar een praat-cafe stappen maar naar een juridisch forum.
Van mij mag je op mijn kosten een pint gaan drinken en even bezinnen.

Reclame

Jan S

#19 , 21 sep 2011 12:36

Hoort deze ervaring thuis in het praat-cafe of in een juridisch forum ?
Dit hoor minstens thuis in een apart topic. Gezien uw berichten klaarblijkelijk niet louter gaan over een tip uit een persoonlijke ervaring waar de TS iets mee kan aanvangen en uw 'tips' om bepaalde zaken aan te pakken, hoort dit m.i. inderdaad thuis in het praatcafé (onderdeel van dit juridisch forum om net die redenen lijkt me). De TS heeft m.i. maar bitter weinig aan uw begonnen kruistocht (die u misschien met rechte voert, maar dat is een andere discussie).

Dit is mijn persoonlijke visie. Indien u zich geroepen voelt om hierop nog te reageren, ga uw gang, maar voor mij is dit einde discussie, waarvoor dank.
Bovenstaand bericht omvat enkel mijn persoonlijk visie en geen sluitend juridisch advies.
Raadpleeg ook steeds de bevoegde overheid.

Vandebos

#20 , 21 sep 2011 18:47

[Posts dienen als antwoord op vragen van gebruikers, niet voor persoonlijke motieven.:vandebos]

Terug naar “Andere”