Bouw enkel mogelijk door "vernieling" overheidseigendom

sniper

Re: Bouw enkel mogelijk door "vernieling" overheidseigendom

#16 , 25 nov 2011 08:24

- Alle tuinen vormen werkelijk het laatste stukje open grond temidden van een al druk bebouwde woonwijk. Als de grootste van deze tuinen ineens wordt volgebouwd met 7 woningen, dan leef je werkelijk op elkaar gepropt zonder enige open ruimte
- verkeersoverlast
- onze steeg is een historisch en pittoresk stukje van de stad dat zijn karakter helemaal zou verliezen
- buurtoverlast, oa lawaai, inkijk, ...
ik dacht al dat het zo iets zou zijn (ze gaan hier voor mijn deur toch niet bouwen zeker)

als je echt niet wild dat er op die bouwgrond gebouwen wordt, dan kan je proberen om samen met de andere buren dat stuk te kopen en er een park van te maken
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Werkmanssteeg
Topic Starter

#17 , 25 nov 2011 13:29

ge hebt onze gedachten gelezen: we gaan inderdaad proberen die grond te kopen (proberen sommige buren al 20 jaar) of er een park zien van te maken.. maar de bouwpromotor moet wel willen verkopen
Leek met sterke interesse in en vrij veel kennis van arbeidsrecht. U moet mijn posts met het nodige voorbehoud te nemen en steeds bijkomende bronnen raadplegen.

Reclame

Terug naar “Andere”