Hallo,
Wat denken jullie hiervan:
- Ik ben eigenaar van een huisje.
- Eind verleden jaar 31/12/2012 verhuist een huurder.
- Het nodige wordt gedaan om de tellers over te nemen.
- Ik merk op dat er een “extra” teller staat , de huurder verklaart dat hij in het verleden betaling problemen had, maar dat deze voorbij zijn.
- Na telefonisch contact met Electrabel , verklaren zij hetzelfde ( huurder heeft gedurende een periode een budgetmeter gehad maar had terug een normaal contract)
- Ik krijg een contract van Electrabel aangeboden “voor een leegstaand huis” voor 5€/maand , ik betaal sinds januari 5€/maand
- Vandaag ZATERDAG(16/03) merk ik op dat er geen elektriciteit is, de hoofdschakelaar staat af.
- Ik krijg deze niet meer werkend … en bel de technische dienst van Ores.
- Daar krijg ik te horen dat betreffende budgetmeter niet meer in dienst was , maar nog niet gedeactiveerd is, en er daarom geen elektriciteit meer leverbaar was ???
- Volgens hun moet ik MAANDAG contact opnemen met Electrabel.
- Ik doe het nodige voor van bij mij , elektriciteit aan de ketel te krijgen om beginnen te verwarmen…na enkele minuten warmen loopt er water uit = ketel stuk gevroren; op zijn minst
Wie treft hier schuld en wat kan ik doen?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Jean-François