5.5 jaar geleden stond er een omheining tussen ons en onze buurman.
Dit bestond uit boordstenen, betonpalen en door deze betonpalen liep een bekaert draad. Een gedeelte eigendom .
Buurman melde dat deze draad hier en daar wat roest vertoonde en wenste deze te vervangen door nieuwe draad maar door een stevig model de rest zou blijven op die manier, hadden we geen problemen mee.
Maar toen we terug kwamen na een weekje verlof stelden we vast , betonpalen weg, boordstenen vernieuwt en compleet nieuwe omheining vijzen aan onze zijde + nog eens de stroomkabel naar men tuinhuis door gekapt met de schop tijdens het graven .
Buurman kwam dan nog leuk af met de factuur u betaald toch de helft . Melde hem dat dit niet het voorgestelde was .
Ik heb maar alles vervangen en de treinbalk achteraan heb ik wat uit de weg gelegd lag in de weg. Melde dat die bank meeliep met de grenslijn dat hij nog eens met de draad is opgeschoven naar ons toe .
Neenee buurman heb men tuin rechtgetrokken. Geen enkele tuin is recht ze lopen allemaal op een spie vorm enkel zijn tuin is nu recht.
Dan is de buren ruzie begonnen. Haalt sinds allerhande pesterijen uit. Nu stuurt hij politie op ons af dat zogenaamd ons tuinhuis te dicht bij zijn omheining zou staan.
Heb foto's van de oude omheining en de nieuwe en hoe het tuinhuis van de draad stond , kan ik dit eigenlijk na deze tijd nog iets tegen doen en hem eventueel laten verwijderen of bekostigen voor het verwijderen van alles zonder toestemming op de grenslijn. en eventueel innemen van grond.
Had hij voor deze dingen te doen geen bouwvergunning nodig . Is er een bouwovertreding gebeurd door hem door dit te doen.