kosten verkoop

Allahondra
Topic Starter

kosten verkoop

#1 , 20 aug 2010 12:45

is er een mogelijkheid dat de verkoper en ik kunnen overeenkomen dat hij de kosten betaald van de verkoop?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 20 aug 2010 12:47

U bedoelt de notariskosten en de registratierechten?
U kan dat proberen overeen te komen, maar waarom zou de verkoper die kosten in uw plaats willen betalen?

ps. Niet verontwaardigd zijn als hij daartoe niet bereid moest zijn :)

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 20 aug 2010 13:00

is er een mogelijkheid dat de verkoper en ik kunnen overeenkomen dat hij de kosten betaald van de verkoop?
Dar komt er dan eenvoudig uitgedrukt op neer dat hij bereid is zijn verkoopprijs te verminderen met een overeenkomstig bedrag. Bij de notaris is het steeds de koper die de kosten betaalt.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#4 , 20 aug 2010 13:27

Natuurlijk. U kan zelfs overeenkomen dat uw buurman, de bakker of de koning dit betaalt. Maar indien de kosten bij het verlijden van de akte niet betaald worden, komt men hiervoor bij de koper aankloppen en bij niemand anders.

Terug naar “Andere”