Geschil met aannemer

LeenDR
Topic Starter

Geschil met aannemer

#1 , 09 okt 2010 11:59

Hallo,

we hadden last van opstijgend vacht in onze woning.
Na lang zoeken hadden we een aannemer gevonden.
Deze kon de klus klaren tegen en redelijk bedrag en dit zo in 1 week geklaard zijn.
Deze week heeft men het oude pleisterwerk verwijderd, de muren geinjecteerd, de muren behandeld tegen zoutafzetting en een noppenfolie aangebracht.
Op donderdag en vrijdag kwam men plots niet meer opdagen...
Blijkbaar zullen de nieuwe pleisterwerken veel duurder zijn en kunnen ze pas binnen 2 weken uitgevoerd worden.
Ik voel me helemaal gegijzeld. We kunnen geen kant uit. We kunnen op zo'n korte tijd helemaal geen andere firma vinden en het extra bedrag kunnen we echt niet ophoesten.

Kan ik ergens terecht met mijn probleem?
Kan iemand me helpen om een goede oplossing uit te werken?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Leen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 okt 2010 12:28

Blijkbaar zullen de nieuwe pleisterwerken veel duurder zijn en kunnen ze pas binnen 2 weken uitgevoerd worden.
Het is normaal dat na een injectering van de muren er niet onmiddelijk kan herbepleisterd worden. Deze muren moeten de kans krijgen op te drogen, anders dringt dit vocht al in je nieuwe bepleistering.
Gewoonlijk wacht men 3 à 4 weken om te herbepleisteren.

Reclame

Terug naar “Andere”