Na de fraude door vorige syndicus, is nu de syndicus waar we naar overgestapt waren failliet, wat nu?
En door het frauduleus faillisement en hierbij de diefstal van 4000€ van onze spaarrekening is deze geblokkeerd, alsook hebben wij geen volmacht op deze geblokkeerde rekening, daar een vorige bewoner die verhuist is deze integraal aan toenmalig syndicus heeft gegeven zonder andere bewoners hierin te kennen.
Wat mij enigzins verbaast is dat ik dit steeds te weten moet komen via een vertegenwoordiger van de watervoorziening, inzake onbetaalde rekeningen.
Hoe zit dit nu met de eindafrekening?, daar een paar maanden geleden extra provisie werd gevraagd en betaald, een gelijk deel aan elk appartement, ongeacht de verdeelsleutel 60/400 en 113/400 is?
Ik ben in dit geval toch benadeeld tegenover andere eigenaars, gezien ik een gelijk deel heb betaald.
En hoe moet dit verder, want niemand in het gebouw voelt zich geroepen deze taak op zich te nemen, en een syndicus vinden die het beheer wil over 4 appartementen, is als zoeken naar een naald in een hooiberg.
Moet ik alleszins naar de bank waar de rekening inzake provisie werd gestort?, klacht neerleggen bij de politie?, ik tast in het duister, graag iemands advies hierin?
Ik vermoed dat er algemene chaos gaat heersen, en rekeningen niet meer betaald gaan worden, met de nodige gevolgen van deurwaarders en uiteindelijk afsluiten van het water en gemeenschappelijke elektriciteit.