#1 , 29 mar 2011 13:26
Hallo ,graag had ik wat info over men verwarming. Sedert vele jaren heb ik problemen om mijn appartement te verwarmen. Ik heb dit al dikwijls gevraagd op de vergadering om ze wat te verhogen,maar er gebeurt niets.Enkele jaren geleden hebben ze een nieuwe ketel geplaatst en sindsdien heb ik scherp 21graden en om 23 u valt men verwarming uit.
Ik woon op het 4 de verdiep en naast mij is er niet gebouwd,er is nog een dakappartement boven mij.Toen ik het appartement 38 jaar geleden kocht hebben ze niet tegen mij gezegd dat er niet naast zou gebouwen worden.Op de laatste vergadering van 1 maart 2011 ,ging het direct van de verhoging van de mazout en dat er meerdere mensen moesten bijbetalen,ik moet altijd veel bijbetalen en kan niet zelf beslissen hoe warm ik het wil hebben.Als ik om 23 u `s avonds mijn verwarming aanzet heb ik geen verwarming,ze hebben me verteld dat die met een voeler op het dak 5 gr vermindert om 24u tegen overdag,maar dit is niet zo.Nu met de verhoging van de mazout ben ik precies de schuldige hiervan.
Nu reclameerde bijna niemand en enkele jaren geleden wel,maar niet tegen de sindicus en mede beheerder,wel onderling.Er was nog een persoon van het 2 de verdiep die reclameerde dat wij al jaren voor hen meebetalen.Zij moeten dikwijls hun verwarming niet aanzetten vertellen ze dan,omdat ze het warm genoeg hebben .Er is gestemd voor verhoging verwarming ,verhoging 3 maandelijkse stortingen en voor niet meer te betalen voor hond te houden,
Dit was schriftelijk de rest is mondeling gestemd.Die van de honden moeten niet meer betalen en voor de verwarming was maar 25 % die voorgestemd hebben.Ik zit vooraan en achter als hoogste met mijn verwarming en daar valt mijn verwarming het eerst uit.Ik vraag aan degene die ook gereclameerd heeft of hij niet mee gaat naar Vredegerecht maar hij wil niet er is ook een dame van in de 80 jaar ,daar zegt de mede beheerder dat ze haar pelsjas maar moet aan doen of naar een serviceflat moet gaan .Wat kan ik doen,helpt het dat ik naar het Vredegerecht ga ,maar doe dat ook niet graag.Kan iemand mij info hierover geven?