Dispuut perceelsgrens

Lefke
Topic Starter

Dispuut perceelsgrens

#1 , 07 apr 2011 13:30

Beste,

Blijkbaar heeft mijn buurman een aanvraag ingediend voot het verzetten van de kast die Eandis geplaatst heeft voor de gasaansluiting daar hij beweerd dat deze ook op zijn eigendom zou staan.tussen mezelf en onze buurman loopt een gracht die vroeger gebruilt werd meer nu afgesloten is. Mijn buurman zijn perceel is met palen afgezet en ik betwijfel ten zeerste dat hij het bij het juiste eind heeft.

Volgens de gemeente is er ook geen gracht meer.

Mijn buurman heeft me een papier gegeven van een opmeting van toen hij het stuk grond gekocht had in 1975.

Ik weet niet goed hoe ik dit kan oplossen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 07 apr 2011 13:41

En waar gaat het dispuut nu over?
Wil hij dat EANDIS die kast komt verplaatsen OF betwist een van jullie de huidige afpaling van de perceelsgrens?

Die kast is uit te vechten met EANDIS (gaat hem veel geld kosten als ze dat al gaan willen doen).
De perceelsgrenzen kan je laten opmeten door een landmeter.

EvilFreD

#3 , 07 apr 2011 15:21

En waar gaat het dispuut nu over?
Wil hij dat EANDIS die kast komt verplaatsen OF betwist een van jullie de huidige afpaling van de perceelsgrens?

Die kast is uit te vechten met EANDIS (gaat hem veel geld kosten als ze dat al gaan willen doen).
De perceelsgrenzen kan je laten opmeten door een landmeter.
En in hoeverre bent u betrokken in het dispuut tussen uw buurman en EANDIS?
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

Terug naar “Andere”