Beste,
Door fouten van de aannemer duurden mijn renovatiewerken langer dan 3 jaar. In het proces verbaal van definitieve oplevering erkende hij dit en aanvaardde de minnelijke schikking. Bij de dienst voor renovatiepremies te Leuven raadden ze me aan toch een premie (met gemotiveerde vraag naar uitzondering) aan te vragen, zij zouden die weigeren en 'Brussel' moest dan beslissen in het beroep (dat ik moest aan tekenen).
Begin augustus 2010 (op einde van de drie maand waarop dit kan) stuurde ik mijn aangetekende beroep op naar Brussel. Ik kreeg wel antwoord dat zij het ontvangen hadden maar nooit een antwoord. Ik heb hen tot februari dit jaar een paar keer gebeld maar men gaf mij steeds aan dat ik moest wachten. Omwille van omstandigheden heb ik de voorbije maanden er niet meer naar gevraagd.
Wat doe ik nu best? Zijn er termijnen waarop zij moeten antwoorden? Contacteer ik hen? Of wacht ik tot het verjaart? Kan het verjaren? .... Enfin, kan iemand mij goede raad of info geven (of wie ik best contacteer), aub?
Dank bij voorbaat.