Staat van vergelijking

Cockney
Topic Starter

Staat van vergelijking

#1 , 06 okt 2011 12:17

Allen,

Even een korte bondige vraag:
Moet een expert/landmeter bij zijn staat van vergelijking ook een prijs plakken op de eventuele schade? Of is dit voor de verzekering?

Naast een kennis van mij is er gebouwd. Er is een plaatsbeschrijving voor de werken gemaakt en ook een staat van vergelijking.
In deze staat van vergelijking staat enkel de schade vermeld en geen prijs die de aannemer dan moet betalen. Is dit voor de verzekering of heeft de expert zijn werk niet goed gedaan en moet hij een bedrag geven?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Werkmanssteeg

#2 , 25 nov 2011 00:35

Expert is hier een dubbelzinnig woord. De landmeter/architect/... maakt enkel een plaatsbeschrijving op volgens mij. Een schade-expert (van de verzekering, de rechtbank, ..) zal bepalen welk bedrag er op de schade plakt. To be confirmed, want ben niet helemaal zeker van :)
Leek met sterke interesse in en vrij veel kennis van arbeidsrecht. U moet mijn posts met het nodige voorbehoud te nemen en steeds bijkomende bronnen raadplegen.

Reclame

Terug naar “Andere”