Energieonafhankelijkheid

JANPIETER
Topic Starter

Energieonafhankelijkheid

#1 , 21 dec 2011 19:45

Ik ben bezig met een systeem uit te werken om mijn kelder te voorzien van een hoeveelheid batterijen geschakeld tot 220 Volt...via een alternator, transfo en zonnepanelen kan ik die dan opladen ook in de winter is er voldoende licht voor de fotovoltaïsche cellen...op een bepaald moment mogen ze dan de meter komen afsluiten want als het werkt heb ik geen stroomnet van buiten meer nodig...mijn vraag is echter de volgende...om te weten of een woning echt als eerste verblijfplaats gebruikt wordt en als domicilering telt controleerd men onder ander ook het stroomverbruik...hoe kan ik bewijzen dat ik er woon als ik geen stroomaansluiting meer heb...geen meter en geen kabel van de straat tot binnen? Mag dat allemaal wel wat ik daar wil uitproberen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 21 dec 2011 19:46

hoe kan ik bewijzen dat ik er woon als ik geen stroomaansluiting meer heb...geen meter en geen kabel van de straat tot binnen? Mag dat allemaal wel wat ik daar wil uitproberen?
Organiseer een opendeur dag en neem een patent op je uitvinding.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”