Er zal dus een voorlopige oplevering komen (datum nog niet gekend, verhuis is voor 27/06)
Graag had ik volgende geweten
- wie dient aanwezig te zijn bij de voorlopige oplevering? Bouwheer, architect en ikzelf? Moet de makelaar die het pand verkocht er ook zijn?
-mijn keuken moet nog geplaatst worden. Datum nog niet gekend en de installateur zegt dat de bouwheer hem opjaagt

- mijn terras (dakappartement) is nog niet afgezet met de afrastering. Kan dat?
- de inrit naar de garage zal ook niet aangelegd zijn. Ik kan dus niet binnen met de wagen?
- de bouwheer eist bij oplevering een bankcheque. Kan hij dit eisen om de voorlopige oplevering te laten doorgaan?
- er werden de bouwheer nu al tal van fouten gemeld en hij zegt dat hij alles later in orde zal brengen(stopcontacten hangen fout en/of op verkeerde hoogte, scheuren in plafonds, stukken uit tegels, metalen steun boven ramen buigt 1,5 cm door bij ramen groter dan 3 meter - bij een raam van 6 meter dat ik heb is dat meer dan 2cm-, ....) Kan hij zeggen dat dat later wel in orde gebracht wordt?
U ziet, heel wat zorgen waardoor de eigenaars (niet alleen ik dus) zeer bang zijn voor voorlopige opleveringen. Maar de meesten van ons MOETEN verhuizen omdat we al maanden in ellende leven.
Alle advies is dus welkom!