Mijn vriend is eigenaar van een appartement.
De gemeenschappelijke delen zijn al enige tijd opgeleverd, ons appartement sinds kort ook.
Gisteren gingen we langs het appartement en reed ik me vast in de kiezel die lag voor de oprit van de ondergrondse parking (waar wij onze parkeerplaatsen hebben). Gezien het ons niet lukte om los te geraken (kiezel weggehaald en plank onder gezet ed) hebben we een takeldienst moeten laten komen, die ons los trok.
Het is de bedoeling dat deze oprit aangelegd wordt met stenen. Momenteel is dat nog niet het geval: Het is een combo van kiezel en platen waar we moeten overrijden. De bodemplaat van mijn wagen raakt steedsvast de putten, die dichtgelegd zijn met houten blokken. Mijn bedoeling was dus om niet over deze putten te rijden, maar op die manier heb ik me dus vastgereden in de kiezel...
Vandaag belde we met het agentschap, die verantwoordelijk is voor de oplevering. Cru gezegd willen ze voor geen enkele schade opdraaien en kwam het er eigenlijk op neer dat ik een slechte chauffeur was. "Anderen kunnen binnenrijden". Erg vriendelijk waren ze niet aan de telefoon.
We vroegen ons af welke stappen wij kunnen ondernemen om de geleden schade alsnog terug te krijgen van het agentschap.