Hoi,
ik zit met een ietwat vreemde situatie...
Ik heb een 8-tal maanden bij iemand gewoond, waar ik mijn officieel adres niet kon zetten.
Wegens ruzie ben ik daar weggegaan. Deze persoon heeft mij beloofd mijn materiaal nog een tijd te bewaren.
Mijn broer heeft beloofd dat hij ALLES zou regelen om dit materiaal op te halen op een bepaalde datum.
Hij heeft gezegd dat ik nergens naar moest kijken en echt alles zou doen. De ouders van zijn vriendin hadden ook hulp nodig met hun verhuis en dat is in het buitenland. Er was afgesproken dat ik zo lang kon blijven als nodig, ook als deze de datum zou overschrijden waarop hij mijn materiaal zou gaan halen, want hij zou dus echt ALLES regelen. Op de datum dat mijn broer dus dat materiaal zou ophalen stuur ik een berichtje rond een uur waarop het materiaal moest opgehaald zijn, want dat was op voorhand aan hem gemeld. Dit was echter niet het geval en vrees ik dat mijn materiaal buitengezet is en alles buitengezet is. Hierbij vrees ik dus ook dat ik alles kwijt ben. Ikzelf zat dan nog steeds bij die andere mensen en zelf heb ik geen rijbewijs en vervoer om zelf alles zelf te kunnen regelen.
Bij wie ligt de verantwoordelijkheid dan? Mijn inziens bij mijn broer, daar hij een belofte heeft gemaakt... dit heb ik zelfs zwart op wit via FB...
en kan ik daar iets aan doen?