klacht bij bbi

snoopyken
Topic Starter

klacht bij bbi

#1 , 30 nov 2011 19:03

mag de bbi u gegevens vrij geven aan diegene waar tegen je klacht neerlegt wegens wanpraktijken ?

mag deze de originele mail die je stuurde met al je gegevens doorsturen naar de boekhouder van de betrokken zaakvoerder?

mij hadden ze gezegd dat ze niet de naam mochten vrijgeven en zeker niet de documenten/bewijsstukken laten zien aan de persoon tegen wie de klacht gemaakt is
nu zou dit toch gebeurt zijn .kan dit mag dit
men beloofde mij dat deze^persoon er enkel kon achterkomen op het moment dat het voor de rechtbank kwam

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 nov 2011 20:23

Tegen mij hebben ze ooit ook een ongegronde klacht neergelegd, en ik heb onmidellijk de fax die men ontvangen had mogen zien, en maar terecht!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

snoopyken
Topic Starter

#3 , 30 nov 2011 20:38

akkoord als het onterecht is maar als je bewijzen hebt en je krijgt al 4 maand je ontbrekende loon niet en hij werkt alle instanties tegen
het is via andere instanties dat ik gevraagd ben om alles op mail te zetten en mijn medewerking te geven
dat je de klacht mag lezen over wat het gaat is maar normaal maar alsook de afzender !!!!!

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”