sleutel aannemen van curator

jozefa
Topic Starter

sleutel aannemen van curator

#1 , 24 apr 2012 17:32

na bezetting door curator van mijn handelspand wegens faillisement van mijn huurster kreeg ik sleutel terug

zaak stond op vriendin en haar adres stond er-handelshuurkontrakt staat op haar en haar vriend

medehuurder woonde er een tijdje maar zijn adres stond er niet na ruzies met vriendin trok hij eruit

handelshuurkontrakt 3-6-9stond op beiden was nog maar 6 maanden bezig toen de zaak failliet ging

dus er was 6 maanden schadevergoeding te betalen voor het handelshuurkontrakt en mijn advokaat went zich tot medehuurder

medehuurder zegt dat ik nooit die sleutel had mogen aanvaarden van curator en dat hij niks moet betalen

ondertussen is zaak reeds voor gerecht gekomen en de advocaat van tegenpartij brengt het feit dat ik sleutel aanvaard heb als tegenargument in want zegt hij

het kontrakt was niet verbroken voor de niet gefailleerde

in mails had medehuurder gezegd dat hij niks meer betaalde voor niks meer wou verantwoordelijk zijn en ook in pand niet meer binnen wou

uitspraak in oktober

wie heeft er een juiste kijk op deze zaak????????

wat ie er juist :?:

Laatst omhoog gehaald door jozefa op 24 apr 2012 17:32.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding