vraag over weigeren van een klant

decrea
Topic Starter
Berichten: 1

vraag over weigeren van een klant

#1 , 14 dec 2012 18:33

Beste forumleden,

Ik heb een bedrijf betreffende hosting van websites. Nu heb ik 1 klant die telkens zijn hosting te laat betaalt en nu nog moeilijk doet omdat we zijn website offline hebben gehaald 4 maanden na verval van het factuur (was nog niet betaald) ( ondertussen hadden ze al wel een aanmaning gekregen)

ze hebben ondertussen betaald , maar kan ik deze klant alsnog verzoeken om een andere hoster te zoeken zonder dat ikzelf opdraaf voor de transferkosten?
ik zal de klant natuurlijk ook zijn geld terugbetalen

graag jullie advies.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39720
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 dec 2012 18:41

Is de wijze van beëindigen van het contract voorzien in de algemene voorwaarden.
Staat er bij dat indien factuur niet wordt betaald de site off line wordt gehaald.
Dat er kosten mogen aangerekend worden?
Wat de kosten zijn bij overstap en wie die dan moet betalen.
Wie eigenaar is van de site?

Beide zijn professioneel?

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”