Advies investering

SEB
Topic Starter

Advies investering

#1 , 08 sep 2014 12:59

Ik heb net een bedrijf opgestart in de publiciteitssector via internet . Ben met eigen middelen reeds gestart in de vorm van een eenmanszaak . In de toekomst is het de bedoeling over te schakelen naar een vennootschap . Aangezien mijn eigen inbreng beperkt is , en de banken mij geen hulp kunnen bieden, ben ik op zoek naar een investeerder . Ik zou hier graag informatie over willen van waar , wie en hoe dit in zijn werk gaat ? Alvast bedankt voor het nuttig advies.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 08 sep 2014 15:44

Je zal al moeten beginnen met het opstellen van een gedetailleerd business plan : strategie, doelgroepen, marktbenadering, investeringen, inkomsten, uitgaven met een horizon van minstens 5 jaar. Wat is je unique selling proposition die je differentieert van de anderen. Breng de concurrentie in kaart. Welke inbreng verwacht je en welk percentage van de bedrijfsaandelen vertegenwoordigt dit ? Stel je de vraag waarom een investeerder bij jou zou komen ipv bij de concullega s, ... Test je business plan uit op vrienden, familie of zij er in geloven, ...

SEB
Topic Starter

#3 , 08 sep 2014 16:32

Beste sirkii , bedankt alvast voor je raad en advies. Dit alles werd samen met men boekhouder reeds opgesteld . Ik differentieer me op de markt tegenover de concurrentie in deze zelfde branche. Mijn website is al online en heb al een paar partners kunnen vinden , belangstelling is er dus wel degelijk. Maar om men project echt ten volle te kunnen starten , heb ik enkel een investeerder nodig. Ik weet enkel niet hoe ik dit moet aanpakken om zo een investeerder te vinden.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”