RSZ bijdrage voor zelfstandige in bijberoep

Jackrussell
Topic Starter

#16 , 07 aug 2015 10:07

Daarom, in de ene business maak je weinig kosten voor veel winst, in de andere business wat meer kosten voor wat minder winst. Je eigen uren zitten er dan vaak nog niet eens in.

Het gaat dan om realistische kosten uiteraard, zoals bijvoorbeeld internet, laptop, telefoon, etc. Dat lijkt me correct toch? Ook voor de fiscus? Veiligheidshalve moet je natuurlijk niet op precies 1422,99 gaan zitten. :)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jackrussell
Topic Starter

#17 , 22 mei 2016 16:38

Lang leve Europa. Mijn boekhouder stelt zich op het standpunt dat ik deze bijdrage niet hoef te betalen! Verzoek naar Zenito om dat netjes zo te verwerken en te crediteren is de deur uit. :)

denlowie
Juridisch actief: Nee

#18 , 22 mei 2016 20:09

Als je maar zo veel winst heeft op een jaar is het inderdaad een bijverdienste !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Jackrussell
Topic Starter

#19 , 23 mei 2016 09:12

Daar ga ik dik overheen. Daarom is het zaak het fiscaal zo gunstig mogelijk te regelen en heb ik 'n belastingadviseur ingeschakeld.

Terug naar “Handelspraktijken”