Wij als bouwheer hebben sinds ruim 7 jaar bouwproblemen .
Vorig jaar zijn architect en aannemer veroordeelt tot het betalen van schadevergoeding + de kosten.
Architect zijn verzekering heeft betaald.
Aannemer was een eenmanszaak. Gehuwd en eigendom
Wij stellen hem in gebreken in 2009
De eerste keren komt hij samen met zijn advocaat naar de expertises , na enkele keren horen we hem niet meer.
Gaat einde 2010 in scheiding.
Wordt ergens in 2011 gevat voor drugshandel.
Gaat in 2012 een hypotheek aan voor zijn deel van de woning die hij op dat moment nog bezit met zijn “ex – vrouw”. EX Vrouw tekent voor kennisgeving.
Lening van 160 .000 wordt in 1 keer betaald per cheque , deze zet hij op zijn rekening van de zaak. En haalt deze in 2 dagen helemaal in contanten af.
Stop met zelfstandig zijn.
Ik laat bewarend beslag legen op zijn huis.
2014 Heeft 0 € af van zijn lening. ( bulletkrediet) Huis wordt openbaar verkocht. 50 % gaat naar zijn ex vrouw , 50 % dient voor terug betaling van de lening.
Uitspraak 2015 aannemer moet mij X bedrag maar heeft niets meer.
Ik ga ermee verder .
Ik blijk niet de enige schuldeiser te zijn. Uit zijn verhoren lees ik dat hij de opgenomen contanten heeft gebruikt voor 1. Zijn vrouw deels te betalen van de scheiding ( 12.000 € ) . 2. Hij “afgeperst” is daar criminelen uit het drugsmilieu voor meer als 100.000

Zijn ex tekent 2 jaar naar scheiding voor kennisgeving voor een bedrag van 160.000 met risico haar huis kwijt te geraken. En verklaard dat ze 1. Niet weet waarom het geld dient of gediend heeft. 2. Ze sinds de scheiding geen contact meer heeft met haar ex. ( maar tekent wel 2 jaar naar scheiding , ontvangt wel 2 jaar naar scheiding 12.000 cash… klopt niet met haar verklaring)
De eerste schuldeiser heeft bot gevangen bij de rechtbank, rechtbank is niet 100 % overtuigd van hun bedrieglijk onvermogen.
Graag jullie visie , input mss. Ik zie in verklaringen niets anders dan leugens, zich onbewust ontdoen van gelden ed. Wat heb ik nog meer nodig voor dit hard te maken.