Ik ga geen uitspraak doen in deze specifieke situatie, maar wil wel even volgende zeggen:
-bvba kan perfect op gewoon woonhuis staan. Zelfs meerdere vennootschappen is perfect legaal, als ze daar werkelijk hun maatschappelijke zetel hebben. Moet ook niet in grote letters op de gevel staan of duidelijke reclame. Er staan 1000-den bvba's met hun maatschappelijke zetel in een woonhuis zonder dat dit vanop straat zichtbaar is.
De bvba is daar niet gevestigd, het is een woning die verhuurd is aan de tante van TS. Er is ook geen aparte brievenbus. Deze bvba gebruikt het domicilie van een derde als fictief adres. Dat stinkt. Hard.
Mijn bovenstaande bemerking ging over volgende opmerking van TS over het nieuwe adres van bvba:
"Eens in google streetview gekeken en dit toont maar een gewone rijwoning aan; niet al te groot; niks van reklame;...
"
Het is natuurlijk anders als ze daar niet werkelijk gevestigd is(of geweest is),... Ik weet hoelang TS tante daar al woont, maar waarschijnlijk nog niet zo lang. Tegen dat adreswijziging van BVBA rond is+overal bekend (= geen post van bvba meer op oud adres) gaat er al enige tijd overeen. Niet persee abnormaal dus dat bvba vraagt om, als er nog post voor bvba toekomt, deze bij te houden. En zoals TS zegt, BVBA heeft adreswijziging doorgevoerd...