Hallo,
ik kom hier nog eens op terug wegens weer een probleem. Op 15.4 bestel ik een bon maar aankopen konden pas gedurende 3 dagen gedaan worden. Wegens weekend weg had ik zo een korte periode uit het ook verloren. Als ik op denlowie zijn antwoord voortga zou ik tot 29.4 mogen annuleren. Nu had ik intussen iets anders gekocht dat ik na een paar dagen wou annuleren. Ik kreeg daags nadien een mail dat hun systeem veranderd was. De 14 dagen gelden maar slechts meer vanaf het moment dat de bestelling gedaan is (niet vanaf moment van de bon). Mijn bon was dus van 15.4 maar er moest ten laatste op 21.4 besteld worden. Hierbij ter info de mail die ik van hen ontving. Wat vinden jullie hier van?
Marleen DH., Apr 16 16:31 (CEST):
Beste,
Sinds kort werkt Groupon met een nieuwe manier van aankopen.
Daarbij hoort ook een nieuwe manier van annuleren bij de 14 dagen.
Het recht van 14 dagen blijft uiteraard, enkel als de bestellijsten zijn verzonden van Groupon naar de partner gaat dit op een andere manier.
Daar voor deze deal de bestellijsten reeds gisteren verzonden zijn en de leveringstermijn vandaag is begonnen, kunnen we uw bestelling niet meer tegenhouden.
Van zodra u uw bestelling heeft ontvangen, mag u opnieuw contact met ons opnemen. Dan zullen we de retourprocedure opstarten en eveneens de terugbetaling.
Indien u nog verdere vragen of meer informatie nodig heeft aarzel dan niet ons te contacteren.
Tot ziens op Groupon.be
Cordialement, Met Vriendelijke Groeten,
Marleen DH.
Customer support
Groupon Belgium
Boulevard Emile Jacqmain 135
1000 Brussels
02/290.23.92
http://www.groupon.be" onclick="window.open(this.href);return false;
frank vanhoonacker, Apr 15 12:26 (CEST):
Beste,
wegens uiteindelijk toch een andere tablet gekocht te hebben kan ik niks
meer doen met deze en wens ik dan ook deze bestelling te annuleren. U
kan de punten aan mijn account toevoegen.
Graag bevestiging hiervan.
Vriendelijke groeten
Attachment(s)