Bordeel openen

hefner
Topic Starter

Bordeel openen

#1 , 24 apr 2012 20:11

Hallo allemaal,

Ik zou graag een bordeel openen in Vlaanderen. Ik vraag me wel af waar ik moet zijn voor meer informatie over dergelijke vergunningen..

Ik ben nieuw op dit forum en dit is dan ook mijn eerste post op het forum.

Ik dank u op voorhand!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 apr 2012 07:06

De bijzondere voorwaarden en taksen dit kan van stad tot stad verschillen, dus eens naar de stadsdiensten gaan, en de algemene voorwaarden zoals bij een café, daarvoor eens een ondernemingsloket raadplegen en zij doen dan de rest voor u.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bartvdv

#3 , 25 apr 2012 07:54

Is profiteren van prostitutie niet strafbaar? En is een bordeel beginnen niet hetzelfde als organisatie van prostitutie?

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 apr 2012 16:04

De bijzondere voorwaarden en taksen dit kan van stad tot stad verschillen, dus eens naar de stadsdiensten gaan,
Dan kom je bij onze Lowie van een koude kermis thuis. Die maakte zelfs problemen rond een sexshop, totdat de Raad van State hem verplichte die toe te laten.

eylis

#5 , 25 apr 2012 16:23

wip eens binnen bij de schepen van middenstand in je gemeente en leg je ondernemingsplan voor.
Je krijgt onvoorwaardelijk zijn onverdeelde aandacht en àlle informatie die je nodig hebt.

roharro
Juridisch actief: Ja

#6 , 25 apr 2012 16:32

"wip eens binnen" bij de schepen van middenstand in je gemeente;
gevaarlijke uitdrukking in deze context, zeker als het een vrouwelijke schepen is....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

hefner
Topic Starter

#7 , 25 apr 2012 21:51

Bedankt voor jullie reacties ik zal zeker eens een bezoekje brengen aan het ondernemingsloket!

eylis

#8 , 26 apr 2012 09:39

ze gaan je graag zien komen....enne ben je van de noorderburen afkomstig, Of heb je de Belgische Narionaliteit?

Terug naar “Handelspraktijken”