Binnen enkele weken begin ik een eenmanszaak als zelfstandig verpleegster. Dit binnen een groep die voor mij patienten zoekt.
Dit garandeerd mij een inkomen tussen de 5000 en 7000euro.(bedrag verkregen via kennissen die reeds voor deze groep werken) Mijn enige kosten zijn een pc, gsm en auto met bijhoorende kosten. Ik weet dat boekhoudkundig nog wel anderen zijn maar vooral deze zijn van belang.
Ik ben reeds in het bezit van een auto,pc en telefoon.
Wat en hoeveel kan ik hiervoor inbrengen als kost?
Kan ik mijn wagen inbrengen als kost? Kan dit voor 100% daar mijn man reeds een firmawagen heeft waarvoor hij betaald.
Kan ik dit doen door een vaste kost in te brengen en dit zogezegd mijn eigen uit te betalen? bv 300euro per maand.
Of kan ik de kosten van de afbetaling van de lening inbrengen?
Wat zou ik ongeveer prive mogen gebruiken van dit loon om achteraf geen problemen te hebben bij het betalen van de belastingen en van de sociale voorheffing.
Sandy