Pagina 1 van 1

vraag over weigeren van een klant

Geplaatst: 14 dec 2012 18:33
door decrea
Beste forumleden,

Ik heb een bedrijf betreffende hosting van websites. Nu heb ik 1 klant die telkens zijn hosting te laat betaalt en nu nog moeilijk doet omdat we zijn website offline hebben gehaald 4 maanden na verval van het factuur (was nog niet betaald) ( ondertussen hadden ze al wel een aanmaning gekregen)

ze hebben ondertussen betaald , maar kan ik deze klant alsnog verzoeken om een andere hoster te zoeken zonder dat ikzelf opdraaf voor de transferkosten?
ik zal de klant natuurlijk ook zijn geld terugbetalen

graag jullie advies.

Re: vraag over weigeren van een klant

Geplaatst: 14 dec 2012 18:41
door Franciscus
Is de wijze van beƫindigen van het contract voorzien in de algemene voorwaarden.
Staat er bij dat indien factuur niet wordt betaald de site off line wordt gehaald.
Dat er kosten mogen aangerekend worden?
Wat de kosten zijn bij overstap en wie die dan moet betalen.
Wie eigenaar is van de site?

Beide zijn professioneel?