Eern goeie middag iedereen,
Betreft het volgende gegeven.
Reeds eerdere posts met info omtrend de huis situatie.
Even in het kort
Eigendom perceel is verdeeld bij verkoop in deel woning en deel garage met carport. 2 eigenaars en perceel is gesplitst.
Op het gedeelte carport is een bouwovertreding opgemaakt die momenteel nog in behandeling is.
Nu,
Eigendom carport is van mijn schoonmoeder. Ze woont hierin!
Ik ben zinnens om de woning te verkopen. Dit is momenteel onmogelijk daar er zeker inmenging zal plaatsvinden om de klanten te verjagen van schoonmoeder.
Betreft een eerdere post omtrend levering gas/elec/water is dit uitgesproken dat ik GEEN nutsv. moet leveren. Dus carport staat er zonder nutsvoorzieningen.
Nu hebben de schoonmoeder en schoonbroer die zelfstandig is wat in elkaar geknutseld.
Blijkbaar (heb ik vernomen via aangetekend schrijven) heeft de schoonbroer dit gedeelte overgenomen in handelscontract om daar een kijkgedeelte van te maken en om klanten te ontvangen.
Tevens de eis om nutsvoorzieningen terug aan te zetten omdat dit zijn zaak zou schaden. Zat een offerte bij waar zoals hij verteld verlies heeft door geleden omdat de klant heeft afgehaakt.
Verder een bod voor mijn huis dat belachelijk laag is. En reeds via SMS duidelijk te verstaan dat ik mijn huis niet zal kunnen verkopen of zelf verhuren.
Ik heb om een copy gevraagd van het handels contract maar uiteraard kreeg ik het deksel tegen mijn gezicht wat doet vermoeden dat er niks is opgemaakt.
Er zijn wel reeds uiterlijke veranderingen aangebracht zoals plakaten met de gegevens van zijn zaak op de garage.
Vraagje nu,
Kan een zelfstandige zomaar doen wat hij wil zonder consequenties?
Dreigementen/leugens uiten in aangetekende schrijven (gehandtekend en gestempeld met embleem van zijn zaak)
Kan ik ergens heen met deze gegevens of is dit "nog" te weinig om ergens een lichtje te laten branden?
Dank bij voorbaat,