klant wil niet betalen
Geplaatst: 30 apr 2015 16:14
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en niet zo thuis in dit vak, vandaar dat ik hier even mijn vraag stel.
Ik ben zelfstandige in bijberoep (webdesign) en heb een klant die zijn factuur niet wil betalen. Die factuur dateert van Januari dit jaar en bedraagt een goeie € 700. Ik heb hem al aangetekende en gewone brieven verstuurd met aanmaningen en zijn website al offline gehaald die ik maakte voor hem, maar het haalt niets uit. Mijn boekhoudster sprak om een advocaat in te schakelen.
Mijn vraag is, is dat de moeite voor dit bedrag of hebben jullie andere tips?
Nogmaals ik ben een leek hierin. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.
Alvast bedankt
Ik ben nieuw op het forum en niet zo thuis in dit vak, vandaar dat ik hier even mijn vraag stel.
Ik ben zelfstandige in bijberoep (webdesign) en heb een klant die zijn factuur niet wil betalen. Die factuur dateert van Januari dit jaar en bedraagt een goeie € 700. Ik heb hem al aangetekende en gewone brieven verstuurd met aanmaningen en zijn website al offline gehaald die ik maakte voor hem, maar het haalt niets uit. Mijn boekhoudster sprak om een advocaat in te schakelen.
Mijn vraag is, is dat de moeite voor dit bedrag of hebben jullie andere tips?
Nogmaals ik ben een leek hierin. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.
Alvast bedankt