onbetaalde facturen
Geplaatst: 31 jul 2018 08:23
Welke stappen dienen er ondernomen te worden als een klant zijn facturen niet betaald.
Betreft werken die ik uitgevoerd heb in onderaanneming.
Betalingstermijn is al 3 maanden overschreden.
Meerdere herinneringen zijn verstuurd geweest.
Berichten gestuurd maar geen antwoord
Deurwaarder heeft een brief gestuurd gehad , ook geen reactie
De deurwaarder kan ik momenteel niet berijken om volgende stappen te ondernemen , hij is in verlof.
Is er hier iemand die weet wat er nu moet gebeuren, kwestie van zo snel mogelijk op de hoogte te zijn.
Betreft werken die ik uitgevoerd heb in onderaanneming.
Betalingstermijn is al 3 maanden overschreden.
Meerdere herinneringen zijn verstuurd geweest.
Berichten gestuurd maar geen antwoord
Deurwaarder heeft een brief gestuurd gehad , ook geen reactie
De deurwaarder kan ik momenteel niet berijken om volgende stappen te ondernemen , hij is in verlof.
Is er hier iemand die weet wat er nu moet gebeuren, kwestie van zo snel mogelijk op de hoogte te zijn.