vreemde vennootschap op mijn adres..

Jelle
Topic Starter

vreemde vennootschap op mijn adres..

#1 , 29 sep 2010 14:47

Ik krijg in mijn zaak regelmatig reclamepost op naam voor een andere firma.

na wat opzoekwerk blijkt hier nog een "privaatrechterlijke cooperatieve vennootschap" te staan.

volgens de NBB werden de laatste jaarrekeningen in 1993 en 1994 neergelegd.

thans staat de zaak nog steeds officieel als "actief" én op mijn adres.

tot wie moet ik mij richten om dit hier weg te krijgen.
(ik vermoed dat het de handelszaak geweest is die hier in de jaren 90 gevestigd was, nog voor eerst een andere firma en daarna ikzelf hier een zaak zijn opgestart)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Erik Verschoren
Contacteer: Website

#2 , 01 okt 2010 07:44

De gemakkelijkste manier is aan briefje schrijven aan de procureur des konings en vragen dat hij de vennootschap vereffend omdat ze geen jaarrekening neerlegt.

Raadpleeg misschien ook een advocaat want als die vennootschap in vereffening wordt geplaatst dan zouden ze misschien wel - per abuus - bij u thuis de geoderen kunnen komen aanslaan.
Goed juridisch werk is 90% transpiratie en 10% inspiratie, maar die 10% is dan wel héél belangrijk.
http://www.verschoren.net" onclick="window.open(this.href);return false;

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 okt 2010 12:21

Via kruispuntbank kan je nagaan (meestal) als er beeld is wie de zaakvoerders zijn of waren.
Deze aanschrijven eventueel via de notaris - kwartierinspecteur kan mogelijk ook helpen.
Deze zal toch van pdK de opdrachten krijgen en dan is hij al op de hoogte ...

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”