Dit werd bekrachtigd door de Algemene Vergadering en werd gepubliceerd in het Staatsblad.
Eind 2009 heb ik laten weten dat ik geen kandidaat was om mezelf op te volgen maw ik zou mijn termijn van 3 jaar uit doen tot voorjaar 2010 en daarna opstappen als bestuurslid en terug gewoon lid worden.
De geplande bestuursvergadering en algemene vergadering begin dit jaar zijn om allerlei redenen niet doorgegaan. Bovendien dateert de laatste publicatie in het Belgische Staatsblad van desbetreffende vzw van april 2009 inhoudende:
- Het verslag van de Algemene Vergadering januari 2006
- Het verslag van de Algemene Vergadering januari 2007 (die waarop ik tot bestuurslid verkozen werd)
- Het verslag van de Algemene Vergadering april 2008
Het enige dat ik wil, is dat ik op officiële wijze en aantoonbaar aan derden niet langer bestuurslid ben, en dat liefst zo snel mogelijk. Ik zit al een half jaar te vragen om mijn ontslag officieel te maken maar er gebeurt niets. Wat moet ik nu doen? Mijn rechtsbijstand aanspreken? Ik heb geen zin om ambras te maken want ik wil wel nog gewoon lid met stemrecht in de algemene vergadering blijven.