Ik was verzekerd bij een verzekeringsmaatschappij, laten we deze maatschappij A noemen. Alle communicatie en de betalingen moesten verplicht lopen via de tussenpersoon, laten we deze meneer B noemen.
Destijds betaald t/m juli 2013. Een paar maanden vantevoren geïnformeerd bij maatschappij A. Die verwezen me voor alles (incl. de betaling) door aan meneer B. Alles moest via meneer B. Dus ik heb meneer B maar eens benaderd. Meneer B reageerde nergens meer op. Als ik meneer B mailde kreeg ik geen antwoord, als ik meneer B belde was hij niet thuis of als zijn moeder op nam, zou hij terugbellen en hoorde ik er niets meer van.
Uiteindelijk niets meer gehoord, ondanks wat mails. Geen polis, geen factuur, helemaal niets. Omdat juli 2013 al was verstreken, ben ik maar naar verzekeringsmaatschappij C gegaan en heb me daar verzekerd. Nu leven we december 2014 en duikt verzekeringsmaatschappij A opeens weer op met verzoeken tot betaling. Als ik daar vragen over heb, verwijzen ze me weer naar meneer B...
Wat kan ik nu het beste doen?