Ik ga intussen al een tijdje om de zoveel tijd naar een masseuse. (enkel in het salon)
In 1ste instantie verliep het contact vlot, zo vlot dat ze mij haar gsmnr. gaf. Ik stuurde ze een paar berichten, en moet ergens iets verkeerds hebben gezegd, want ze zei me plots terug af te spreken door naar het massagesalon te bellen.
Ik vond het maar vreemd, en heb daardoor een paar maand niet meer durven afspreken. Ik heb wel een paar keer geprobeerd, maar... iets hield me tegen.
Tot vandaag...
De afspraak zelf verliep vlot, dacht ik. Een goeie massage, een leuk gesprek. Ik stuurde ze na afloop een kort smsje om ze te bedanken.
Een paar uur later belde ze mij ineens op. Ik had het niet gemerkt, stuurde ze een bericht en ze belde mij weer op.
En daar werd het vreemd.. ik zou ze hebben opgebeld? Ik zei - naar waarheid - ze niet te hebben opgebeld, had ze enkel een berichtje gestuurd om ze te bedanken. ze zei vervolgens van alles en nog wat, maar ik verstond totaal niets van wat ze zei.
Dan begon ze ineens te roepen en zei ze nooit iets meer van me te willen horen.
Dan gooide ze de lijn dicht en liet me verbouwereerd achter. Ik heb nl. geen idee van wat er gebeurd is?
Ik heb niets gedaan. Zuivere massage, geen penetratie. Maar ligt me nu van alles voor te stellen.
Kan ze nu iets doen? Lig me hier van alles voor te stellen.