Conclusietermijnen

waterproof
Topic Starter

Conclusietermijnen

#1 , 30 sep 2010 19:55

Zit in een proceduren voor de vredrechter en deze had conclusietermijnen vastgelegd.
Wat indien de tegenpartij laat weten dat ze "geen gebruik willen maken van de laatste conclusietermijn"?

Ze hebben wel gebruik gemaakt van de eerste conclusietermijn en ik eveneens, op mijn conclusies wenste de tegenpartij dus niet meer te reageren.

Wat moet ik hiervan denken?

Bedankt voor de informatie.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float

#2 , 02 okt 2010 08:20

Niets. Zij zullen opteren om er niet meer van gebruik te maken omdat er geen bijkomende elementen zijn waarop zij moeten reageren.

waterproof
Topic Starter

#3 , 04 okt 2010 14:07

Misschien toch wat meer uitleg over de zaak. De tegenpartij mocht dus de eerste conclusies opmaken, deze stonden vol halve waarheden en beschuldigingen die ik dan in mijn conclusies allemaal heb weerlegd met bewijzen op papier. Ik had gedacht dat ze haar standpunten ging blijven aanhalen, maar zelf dat doen ze niet.
Als ze dan toch zo zeker waren van hun eerste conclusies waarom reageren ze dan niet meer?
Vind het een rare zaak al verwacht ik mij binnenkort aan een voorstel van hen, zonder tussenkomst van advocaten, al hebben ze daar zelf op aangestuurd.

Reclame

float

#4 , 07 okt 2010 17:22

Ik heb geen glazen bol ;-)

Sirius legal
Contacteer: Website

#5 , 12 okt 2010 12:16

Als de tegenpartij niet meer antwoordt op jouw conclusies is dat hoogstwaarschijnlijk omdat zij voldoende vertrouwen heeft in haar eerste conclusies en het niet nodig vindt om nog te antwoorden.

Dat, ofwel heeft de advocaat de kalender uit het oog verloren...

waterproof
Topic Starter

#6 , 25 okt 2010 19:35

Als de tegenpartij niet meer antwoordt op jouw conclusies is dat hoogstwaarschijnlijk omdat zij voldoende vertrouwen heeft in haar eerste conclusies en het niet nodig vindt om nog te antwoorden.

Dat, ofwel heeft de advocaat de kalender uit het oog verloren...

Bedankt voor je antwoord Sirius legal.
De tegenpartij heeft aan mijn advocaat laten weten dat ze geen gebruik wil maken van haar recht op de laatste conclusietermijn.
Wil dit dan ook zeggen dat ze akkoord gaan met hetgeen ik in mijn antwoord op hun eerste conclusies en het aanhalen van nieuwe feiten, gezegd hebt?

Bedankt

float

#7 , 25 okt 2010 19:47

Neen, het antwoord van Sirius legal telt hier ook voor.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”