weer kosten advocaat bij heropen zelfde zaak

pkt
Topic Starter

weer kosten advocaat bij heropen zelfde zaak

#1 , 16 nov 2012 10:17

Situatie is als volgt;ik had een geschil met party A en deze zaak is voor het vredegerecht gekomen en uitgesproken in mijn voordeel. Heb nu ong. een som van 1500€ teruggekregen(waren kosten die ik gemaakt haden waarvoor tegenpartij moest opdraaien)

Nu deze zaak is eigenlijk afgesloten,en heb ik dus de afrekening ontvangen van de advocaat.

Nu is het wel zo dat er in de toekomst nog kosten gaan moeten gemaakt worden die verband houden met deze zaak en in het vonnis staat er dan ook dat het tussengekomen vonnis van de vrederechter verleent voorbehoud voor verdere behandelingen/kosten.

Heb dit es besproken met mijn advocaat en ik mag dus bijkomende kosten maken maar ik zal ook weer rond de 700€ kosten hebben bij de advocaat??

Is dit normaal?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mblb1

#2 , 20 nov 2012 18:38

Is er een definitief vonnis of ene tussenvonnis?

U kan met uw advocaat gelijk wat afspreken qua kosten en erelonen. Meeste advocaten houden zich wel aan de OVB richtlijnen hieromtrent

pkt
Topic Starter

#3 , 22 nov 2012 21:55

Er is een definitief vonnis.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”