Hoi
Ik kreeg in het verleden een PV opgestuurd voor een Administratieve boete, hierin stond da tik 15 dagen de tijd had te reageren en mijn verweermiddelen bekend te maken. Hiervan heb ik ook gebruik gemaakt. Echter ik heb hier niet s meer van gehoord.
Tot er opeens een deurwaarder aan de deur stond die mij de beslissing van de gemeente kwam afleveren + de factuur, mijn boete van 62 + de kosten van 2 keer dat bedrag.
Dit vond ik raar en ben dan maar eens op de gemeente gaan horen. Blijkbaar hebben ze wel een AS verstuurd maar is dit bij hun terug gekomen met een stempel van de post "niet afgehaald". Ik kan me helemaal niet herinneren dat er uberhaupt een briefje avn de post in de bus heeft gezeten dat ik een AS moet gaan afhalen, anders had ik dat wel gedaan.
Nu vraag ik me toch af, als ze weten dat ik de brief niet ontvangen heb, waarom krijg ik dan wel de deurwaarder op mijn dak(als incasso dan) en die extra kosten zie ik al helemaal niet zitten. Ze weten heel goed dat ik de brief niet heb ontvangen. Ze vertelde me dat ze de procedure gevolgd hebben, AS, meer niet, geen herinnering ofzo, moeten ze blijkbaar niet doen..maar nu zit ik wel met een kostelijke affaire...