Met dat laatste zou ik nog eventjes wachten.
Het is al verzonden, maar het is alleen nog maar een verzoek zonder dat ik namen noem (buiten die van mijzelf uiteraard).
Ik heb nog geen antwoord gekregen dus het kan nog wel uitgesteld worden.
Gevangenis met toiletemmers?
Inderdaad, dat is toch wat hij mij vertelde tijdens het telefoongesprek. Hij moet zijn 'behoeften' in een emmer doen.
Hij zou ook geen lopend water hebben.
We hebben het ook moeilijk met de locatie van deze gevangenis ivm het openbaar vervoer en de bezoekuren zijn veel strikter. Het maakt het ons nu wel erg lastig om hem te bezoeken.
Nu heb ik wel via de links die u eerder heeft gepost vernomen dat hij tegen zijn overplaatsing bezwaar kan maken bij de bij de directeur-generaal van de penitentiaire administratie.
Weer iets voor op mijn vragenlijst te plaatsen.
Nu krijg ik van zijn advocaat de kosten voorgeschoteld (van de dingen die ze tot nu toe heeft gedaan sinds we verzet hebben aangetekend).
Dat zou 361 euro zijn. Geen probleem dat lijkt me geen te hoog betdrag in vergelijking met wat soms andere mensen moeten betalen.
Ik heb echter wel men bedenkingen bij het bedrag van 650 euro dat we haar hebben betaald bij het aantekenen van verzet?
Ik meen mij te herinneren dat dat was om mijn vader opnieuw te vertegenwoordigen bij het herstarten van zijn zaak. Maar aangezien dat verzet is geweigerd door de rechter, meen ik toch ook dat dat bedrag dient te worden terugbetaald?!
Ik heb mij ook even voor de zekerheid geinformeerd bij de deurwaarder ivm wat zijn kostenwaren voor het aantekenen van dit verzet.
De kosten voor de deurwaarder waren exact 42.56 euro en dat is inderdaad het bedrag dat hij achteraf nog eens aan de deurwaarder via bankoverschrijving heeft betaald... dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik heb haar nog maar eens verzocht om mij dat dossier te bezorgen. Dit zou normaal gisteren of vandaag gebeuren tijdens een visite, maar wegens deze onvoorziene overplaatsing is dat dus niet kunnen doorgaan.