Dat wordt lachen!
+1
Mijn gedachte.
TS heeft zeker tijd teveel.
Nou, neen. Tijd te veel heb ik niet. Daarom precies dat ik deze domme topic gestart heb. Ik had de cilinder van het deurslot eens snel weggenomen en vond metaal. Dat blijkt nu afkomstig te zijn van de inwendige verstevigingen die een pvc deur eigen is. Nu heb ik wel even tijd en nam de deurkrukken weg. Nu ik wel even de tijd heb genomen stel ik vast dat de profielen zelf uit kunststof bestaan. Dus wel degelijk pvc van de keuninck. Daarom natuurlijk dat ik al die jaren geen verschil vaststelde.
Maar de opmerking die ik 2 maal kreeg bij bespreking/opmeting van de veranda, wat zegt dat dan nu over mijn huidige schrijnwerker. Gelet op deze nieuwe wending?
PS: Beste Jabo; kan je mij eens nader verklaren wat de relevantie is van je opmerking in deze topic?
En hoe zou jij reageren als iemand die in de stiel zit je verteld dat je 7 jaar met je ..... hebt laten spelen?
Gelukkig is dit laatste niet het geval. Maar wat zou ik nu beste doen gelet op de blaasjes die mij nu 2x zijn wijsgemaakt door mijn schrijnwerker zijn werfverantwoordelijke?
Wij hebben de offerte voor de veranda reeds aanvaard en zijn vertellingen waren natuurlijk slechts mondeling.
Ik overweeg nu wel hem dit verhaal over alu op papier te laten zetten. Als hij dat doet (waarschijnlijk niet, weet ik ook wel), kan ik hem dan iets maken?