mijn vraag is het volgende ,vorige maand zijn we voor in kortgeding verschenen omdat mijn ex de kinderen ten laste wou,ze verbleven heel onregelmatig bij hem door zijn vijf ploegen arbeid.40% bij hem 60% bij mij
Mijn dochter van 12 j is gehoord door de rechter waarin ze aangaf maar een weekend om de twee weken bij vader te verblijven,beide partijen hadden sociaal onderzoek gevraagd en ook procureur adviseerde dit om na te gaan of week,week mogelijk was met ex zijn 5 ploegen en omdat huidige partner vroeg start op haar werk.
Rechter legt al deze feiten naast zich neer,geen onderzoek,wel week om week,geen rekening met verhoor dochter etc,ondanks dat mijn ex een drugs en gewelddadig verleden heeft.
Nu wil ik hiertegen in beroep gaan en zegt mn advocaat dat ik betere argumenten hiervoor moet aanbrengen,intussen is mijn oudste recent gaan lopen bij ex,jongste dochter verschrikkelijke onverzorgde open wonde aan hiel (laten vaststellen door dokter)oudste in therapie bij psycholoog omdat ze getuige was van geweld,clb zit bovenop de zaak omdat ze schrik heeft van haar vader en noem maar op en volgens mijn advocaat heb ik niet voldoende bewijsstukken,merk ook dat ze niet geangageerd is,moet haar soms vijf keer bellen,steeds afgewimeld,drie mails eer ik antw krijg,heeft bijna drie weken geduurd eer ik mn vonnis van haar heb ontvangen enz
ben ten einde raad,hoop dat ik hier nuttig advies kan krijgen