kleine foutjes in besluiten

Pearle
Topic Starter

kleine foutjes in besluiten

#1 , 15 dec 2014 19:24

vandaag deponeerde ik besluiten bij de griffie per fax. Je mag dan in de loop van de week gaan met de originele en je blijft toch in orde met de kalender. Er staan nu 3 kleine fouten in (woord ontbreekt, jaar eens verkeerd). Moet ik morgen dezelfde besluiten indienen met die 3 foutjes of mag ik deze indienen met de heel lichte verbetering? Ze bedragen zie ik juist meer dan 3000 woorden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Contacteer: Website

#2 , 18 dec 2014 12:30

Als u nog een conclusieronde heeft, laat u best zo en corrigeert u in de volgende conclusie.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

uRpOse

#3 , 18 dec 2014 21:06

Dag Dave

Dank voor uw inbreng. Tot mijn spijt zijn het synthesebesluiten. De nieuwste faxte ik door naar de griffie met Efax. Dit had ik nog nooit gebruikt, dus waren er nogal wat moeilijkheden om te sturen.

Tijd voor verzenden was 452 seconden. Het was al dicht tegen middernacht. Vandaag ging ik langs op de griffie om te weten of de 2 conclusies toekwamen, indien ja allebei op tijd. Ze kwamen op tijd toe en dus is het de laatste die zal tellen, tenzij de Rechter mij alsnog vraagt welke nu de juiste is. Ik stuur bericht aan advocaat tegenpartij dat een aantal kleinigheden gewijzigd werden, bijv. eiser in verweerder, en dat deze de inhoud en vorm geenszins wijzigen.

Hij ontvangt dan in dezelfde e-mail dezelfde conclusie als de eerste maar met 10 à 20 andere woorden. Iets anders lijkt me nu onmogelijk. Reden is ook het zelf nooit ontvangen van de conclusie en stukken van hem.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”