Betreffende ontvoering van mijn dochter waar de rechtzaak reeds is van afgelopen. Dader is veroordeeld.
Achtergrond info,
Het moment van de ontvoering is er om tot die conclusie te komen een voordeur gesneuveld van de dader.
- schrik moord/zelfmoord.
- treinramp destijds met de risico's.
- controle of ze toch niet thuis waren.
Dit ongeveer in een notedop waarom de deur moest sneuvelen.
Zonder dit gegeven zouden wij te laat geweest zijn en zou mijn dochter verdwenen zijn.
Dus dit gegeven is een onrechtstreekse aanzet geweest tot het in gang schieten van de politie destijds.
Zoals dus vermeld is de rechtzaak reeds afgelopen.
Nu,
Ineens gaat de verzekering van de dader mij gaan "intimideren noem ik dat" met niet aangetekende brieven via een incasso om de schade te betalen.
Ik heb reeds gebeld en heb zo onrechtstreeks te weten gekomen dat ze stukken zouden gebruiken uit het strafdossier.
Ik heb dus via mail gevraagd om mij te overtuigen met hun bewijzen die ze zogezegd hebben. (om officieel via mail toch iets in handen te hebben)
Verder heb ik vermeld dat de dader zelf verantwoordelijk is door schuldig verzuim. Het niet inlichten van ons (uiteraard niet want het betrof ontvoering)
Dus in het kort heb ik tegen de verzekering dus gezegd: Uw reeds tussengekomen schadevergoeding dient u terug te vorderen bij de dader.....
Kan een afgesloten strafdossier gebruikt worden?
Verbeter mij maar ik zat in de veronderstelling dat alle bewijzen in een gesloten dossier niet meer mogen gebruikt worden in een nieuw....
Tevens is er geen burgerlijke partij stelling geweest omtrent de deur tijdens het strafdossier zelf.
Ik denk dat die verzekeringen hun eigen in de **** gestoken hebben of ben ik mis....
Dank u bij voorbaat voor het lezen en eventuele info.
The saga continue's zeker tss

mvg,