Beste mensen
Wat kan men doen indien de stafhouder ,na eigen advocaat ,ook geen antwoord meer geeft terwijl de zaak in december zou verjaren?
Advocaat antwoordt niet, stafhouder ingeschakeld ;die bekomt informatie van advocaat waarin wordt gezegd dat ;doordat ik verkeerde informatie gaf de zaak zo lang heeft geduurd (niet dat dit het geval was, maar blijkbaar volstaat het als bewijs omdat de advocaat dit zegt zonder dat ik weerwoord kon bieden,maar soite) maar uiteindelijk de zaak betekent kon worden en de opdracht hiertoe gegeven was waardoor deze "klacht" voor de stafhouder als afgerond werd beschouwd.
Na paar maanden nog geen nieuws hieromtrent, sturen we aangetekende brieven(met telkens maand ertussen) en mails naar onze advocaat om te vragen naar de resultaten hiervan; geen antwoord, dus opnieuw stafhouder ingeschakeld; deze ging in mei de advocaat nogmaals oproepen. Maar heb inmiddels nog 2 keer een mail gestuurd of hier al iets van is uitgekomen; maar krijg nu geen reactie; weet iemand of tijdens de zomervakantie alsook september ;de stafhouder niet werkt? en dit hierdoor zou kunnen komen?
Alles wijst erop dat de zaak zal verjaren en ikzelf niets kan bekomen, want de advocaat die ik ondertussen heb ingeschakeld geraakt ook niet aan het dossier en omdat het nog bij de stafhouder in behandeling is; moet ik nog wachten; maar de zaak verjaart binnen 3 maanden.
Indien ik mijn werk niet naar behoren uitvoer dan krijg ik resoluut mijn C4; geldt dit dan niet voor een advocaat? Mag men gewoon geld innen zonder te moeten kunnen aantonen dat men dit geld wel degelijk heeft verdiend door de uitgevoerde handelingen?
Met dank, Fijn weekend iedereen