#12 , 23 feb 2016 09:16
Inderdaad zo'n gevoelige zaak aanvaard je als politicus advocaat NIET behalve als je op die manier als advocaat juist gekend bent in uw gemeente, en je al jaren op die manier een aantrekkelijke bijverdienste hebt, en daarbovenop ook veel stemmen verdient bij de verkiezingen juist door deze DIENSTVERLENING in bijberoep. Tegenpartij lacht me vierkant uit en verschillende mensen in onze gemeente hebben al gezegd "jij kunt deze zaak toch nooit winnen, die man is veel te machtig. " De procedure zal trouwens zo lang mogelijk uit getrokken worden tot je uw advocaten niet meer kan betalen en je het uiteindelijk zal moeten opgeven.of dood zal zijt. En juist die lange procedure wordt nu misbruikt in hoger beroep "mijn vordering zou volgens tegenpartij namelijk laattijdig zijn" de procedure duurt inderdaad al 7 jaar.
In eerste instantie was dit een dossier voor de correctionele rechtbank, maar het werd daar geseponeerd en doorverwezen voor berechting naar de burgerlijke rechtbank.
Voor mij hoefde inderdaad geen straf gegeven te worden, want daar had ik zelf niks aan. Maar het is wel wraakroepend dat iemand die een ander ernstig bedrogen heeft, en dit voor eigen winsten; terwijl er ook nog vele andere overtredingen, werden gepleegd, die in eerste instantie gestraft hadden moeten worden, maar nu mogelijk vrijspraak zou kunnen volgen, hopelijk niet voor alle feiten, maar wel voor sommige van mijn dure schadeposten, terwijl ook mijn advocaatkosten en kosten voor eigen experts al zeer hoog zijn opgelopen en die financïele schade nooit meer zal terugbetaald worden.
Mijn frustratie omdat advocaten onderling afspraakjes maken met elkaar waar hun eigen client niks van te horen krijgt, maar die dat wel begint op te merken omdat sommige documenten en vorderingen geweigerd worden om opgenomen te worden in het dossier (= onder druk zetten van mijn advocaat), waartegen blijkbaar niks kan gedaan worden. Dat doet me mijn advocaat nu ook zeker niet meer sparen- zij zal dan waarschijnlijk de tol mee moeten betalen van de twee anderen.
Mij zomaar afdanken als er een overeenkomst is om me te verdedigen, en ik die overeenkomst ook NIET WENS TE STOPPEN, en ZE OOK STEEDS CORRECT BETAALD WERD, terwijl ik enkel zelf probeer aan te tonen dat ze haar overeenkomst onvolledig heeft uitgevoerd, door bijkomende bewijzen af te leveren aan het Hof , waar tussen haakjes de voorzitter van het Hof zelf naar gevraagd heeft, tijdens de heropening van de debatten dat moet toch mogelijk zijn??? Maar we wonen in Belgïe en dat zegt genoeg me dunt!!!