samenvoegen vorderingen

guy263202
Topic Starter

samenvoegen vorderingen

#1 , 17 jul 2016 17:16

Ik heb een geschil met FOD financiën voor AJ2013 ivm de aftrek van verschillende energiebesparende maatregelen. De rechtebank eerste aanleg werd door mij geraadpleegd. Er werd reeds een tussenvonnis uitgesproken in mijn voordeel; er is een definitieve pleitdag voorzien in 2017 voor AJ2013 & ook nieuwe voorafgaande conclusietermijnen werden opgelegd. Nu houdt FOD financiën het been stijf ook voor AJ2014 om dezelfde redenen waardoor ik een nieuw verzoekschrift moet indienen. Ik had deze 2 samenhangende vorderingen gaande over hetzelfde onderwerp AJ2013 & 2014 willen samenbrengen (art. 30 & 565 Ger W). Kan ik dit doen in mijn verzoekschrift Aj2014 of beter in een apart schrijven? van harte dank!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jul 2016 19:02

U vraagt op de inleidingszitting om de zaak uit te stellen naar dezelfde zitting waarop de andere zaak reeds vastgesteld staat, en de conclusietermijnen in functie van die zitting te bepalen (of u komt met de fiscus dergelijke conclusiestermijnen overeen).

guy263202
Topic Starter

#3 , 17 jul 2016 22:24

bedankt!

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”