Ik zit verveeld met een pv die is opgemaakt geweest waar ik in vermeld sta als verdachte van diefstal van een ipod
nu dat denk ik toch dat ik als verdachte sta vermeld want dit pv is nu volgende maand 1 jaar oud en volgens het parket van veurne is dit nog steeds in opsporingsonderzoek
Omdat ik in een veiligheidsonderzoek zit om het te verkrijgen van een badge van het ministerie is het voor de commisaris die bezig is met dit onderzoek van groot belang dat hij weet hoe het met deze zaak is gevorderd.
Ikzelf heb al een brief gestuurd naar het parket te veurne om de stand van zaken te weten ivm dit onderzoek waar ik het antwoord heb op gekregen dat het nog steeds in opsporingsonderzoek is
Volgens die commisaris zou dit dossier wel een " klein duwtje" krijgen moest ik een advokaat raadplegen die dit zou kunnen omdat volgens hem een advokaat wel enige mensen kent daar in het parket te veurne waar ze hun kunnen naar toe richten
Mijn vraag is nu hoe maak ik de keuze welke advokaat juist te raadplegen voor gegarandeerd vooruitgang te zien is dit best ook iemand te nemen van de streek rond veurne of speelt dit nieveel belang ??