Proces - Verbaal

dorinka
Topic Starter

Proces - Verbaal

#1 , 22 feb 2010 19:52

Beste, op 2 december hebben ze met opzet een steen geworpen tegen mijn rol luik gesmeten, is een oud huisje en was enkel glas. Wetend wie de gedaagde was heeft tenslotte niets ontkend weigerd schade te betalen heeft tenslotte geen enkele verzekering. Ik heb proces verbaal laten opstellen. komt nu een proces dat maanden kan duren. Wat betekend Proces verbaal;AN. 50.L3. 008520/209 ? Blijkbaar komt ons verzekering niet tussen beide voor schade aan derden ? Daar wij zelf moeten voorschieten zegt onze verzekering. daar wij pas verhuisd zijn kunnen wij de kosten onmogelijk, voorlopig zelf niet voorschieten.
Dus mijn vraag is wat het proces verbaal;AN . 50.L3. 008520/209.
Ik dank u op voorhand.
Geboren in Schaarbeek, sinds 2004 wonende in Antwerpen.
Werk in een beschutte werplaats te Boom.
Interesses; Op de hoogte zijn van het medisch vlak, nieuwe wetenschappelijke ondervindingen over ziektes , operaties... Rechtvaardigheid van de mens.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
marmat

#2 , 24 feb 2010 23:00

mijn inziens is dit gewoon een administratieve aanduiding van het proces-verbaal, nl. het nummer waaronder het pv kan teruggevonden worden in het computersysteem van de politie.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 feb 2010 15:06

zoals ik al ergens anders heb uitgelegd
AN = arrondissement Antwerpen
50 : is code beschadigingen of vernieling
L3 zal dus Boom zijn
123456 : is het werkelijk PV nr
/2009 id jaartal

gezien PV kan je als slachgtoffer geregistreerd worden bij parket.

Ga eens langs de dienst slachtofferhulp van de politie deze kunnen misschien de zaak na geluisterd te hebben doorverwijzen naar een sociale dienst die verder kan helpen.

Maar ik heb het vermoeden dat alles nogal ingewikkeld is en er een aantal rechten in het gedrang zijn maar tevens een aantal fouten gemaakt zijn die de zaak zeer ingewikkeld maken.

Alles bij elkaar van dorinka gaat het over wonen op een plaats waar en geen woning is - dus ook geen woonwet van toepassing.
Betalen huur die mogelijk buiten verhouding is met afdreigingen door verhuurder /advocaat/deurwaarder?
Werken in een beschutte werkplaats
schade aan een gekocht/gehuurd huis
Niet of onvoldoende verzekerd ....

kortom zaken die met alle juiste papieren door vb de sociale dienst van een gemeente moeten kunnen ontrafeld worden en verder begeleid.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”